Destinació de Turisme Familiar:

25580 Esterri d'Àneu
Pallars Sobirà, Catalunya
Telèfon: +34 973.62.63.45

Rutes › Bonabé ( Parc Natural de l'Alt Pirineu )

Imprimir Totes les Rutes

Tipus de Ruta: BTT
Zona: Parc Natural de l'Alt Pirineu
Nivell: Mitjà
Duració: 2h 30m
Desnivell: 410 m.
Ruta linial amb sortida a Alós d'Isil en direcció nord per camí rural asfaltat fins al refugi del Fornet. Arribats al refugi comença la pista de terra sempre
en pujada.

A les Bordes de Perosa seguim per la pista, a l'esquerra, que ens portarà fins a Montgarri (enllaç amb el Centre BTT Val d'Aran), és una pista forestal en la qual podem trobar trànsit de vehicles tot terreny, motos, quads, persones a peu i animals.

Un cop a Montgarri retornem per la mateixa pista forestal, ara en baixada, fins al punt de sortida.

La ruta coincideix amb la Pedals de Foc que fa camí cap a la Val d'Aran. Aquesta ruta, tot i ser llarga, es considera de dificultat mitjana (color blau) perquè no presenta dificultats tècniques rellevants. A Alós d'Isil hi trobem una antiga serradora hidràulica.