Destinació de Turisme Familiar:

25580 Esterri d'Àneu
Pallars Sobirà, Catalunya
Telèfon: +34 973.62.63.45

Rutes › Esterri d'Àneu - Son - Jou - La Guingueta d'Àneu - Escalarre - Esterri d'A. ( Altres espais )

Imprimir Totes les Rutes

Tipus de Ruta: Senderisme / Trekking
Zona: Altres espais
Nivell: Mitjà
Duració: 5h
Desnivell: 637 m.
Des del Col·legi Morelló d'Esterri d'Àneu.

El camí està molt ben marcat, amb senyals grocs fins a Jou i a partir d'aquí enllacem amb el GR-11. La ruta està ben marcada amb pals informatius que anem trobant. Fins a Son el camí puja amb un desnivell de més de 400 m, d'aquí fins a Jou mantindrem el nivell, tot i que pujarem i baixarem una mica.

De Jou a la Guingueta d'Àneu perdrem tota l'alçada que havíem fet. Creuarem el pantà de la Torrassa i per pista plana ens dirigirem a Escalarre. Ja aquí, hem passat l'església de St Martí d'Escalarre, el riuet de Burgo i a l'esquerra per la ctra en arribar al barranc (riu) d'Unarre pugem a mà dreta per un corriol que ens durà a Esterri.

Tornarem al punt de partida passant pel pont medieval sobre la Noguera Pallaresa.

16km

a prop de Son | Esterri d'Àneu - Son - Jou - La Guingueta d'Àneu - Escalarre - Esterri d'A. a prop de La Guingueta | Esterri d'Àneu - Son - Jou - La Guingueta d'Àneu - Escalarre - Esterri d'A.